?

b._.jenkins-insta

Comentários (27)

Anonymous:):)

This is soooo cool I love the grey and the red light. https://planner5d.com/contests/works/?page=3- here's the link to my project page if you would like to see it.

2020-09-21 04:37:33
b._.jenkins-insta

thank you @Anonymous:):)

2020-09-21 05:16:48
just_lily

I really like your colors and your placement! Good Job!

2020-09-21 16:43:14
User 12006058

2020-09-21 17:05:58
Aarna Gupta

NICE! :) Pls vote for me and put a comment

2020-09-22 05:02:15
Your name

Spaceship anyone? https://planner5d.com/gallery/ideas/S003C/ https://planner5d.com/gallery/ideas/S003B/ dont question it :p

2020-09-22 14:01:32
Izzy Moonlight ☾

I love how to took advantage of the brick and used it everywhere!

2020-09-22 22:06:14
Livvy

Attention to detail should always be awarded right? Check out my first design on pg 26. :)

2020-09-22 22:26:42
Eli_The_Design_Doggy

Oh man I almost said "Hey there Delilah" without thinking lol. Lot of mixed reactions to that song so not sure how that would go down. xD Personally I like the "Hey it's Delilah" version much better. lol... Anyywayy I like your layout and smart use of the limited space. You've gotten a ton done in a very limited amount of time and I'm genuinely impressed with that. Nice job! n.n I'm on page 8 and I wouldn't mind hearing any feedback you might have if/when you've got a minute. Okay baiee! (n.n)/

2020-09-23 02:43:05
Maria

I like it! shame about the fridge but as a whole I love it!

2020-09-23 08:15:34
b._.jenkins-insta

thanks eli lol i was wondering when someone would say that

2020-09-23 22:11:37
b._.jenkins-insta

uhhh maria i need a fridge for food so whats so shaming out about it lmao

2020-09-23 22:26:07
chz queen

hi good work my name is chz queen i like cheese

2020-09-24 02:24:43
Doggy

love it

2020-09-24 13:00:32
Doggy

also the fridge is backwords atleast you didnt forget it like i did

2020-09-24 13:01:50
User 12006058

2020-09-24 13:21:14
User 12006058

2020-09-24 14:09:22
Izzy Moonlight ☾

:D

2020-09-24 15:10:14
Maria

Take It Easy, your fridge is backwards! But don't worry I'm not going to comment your future projects. You accept only positive comments but when you decide to play you know that people say how they think about your work.

2020-09-24 19:26:04
Huzaifah Al-Quraishi

hi Delilah rose. i really love your project. fantastic! i love the way you arranged the sofa and everything. i already voted for your project. please vote for me on page 1. thanks!

2020-09-25 00:49:17
b._.jenkins-insta

i wanted the fridge backwards for style guys

2020-09-25 02:02:56
Whoever votes for me I will vote for him! God willing !!! (Lavi)

Whoever votes and writes to me (on page 3) will vote for him.------------------------------------------------------------------------ מי שמצביע וכותב לי (בעמוד 3) אצביע עבורו.

2020-09-25 10:05:34
SylegnA

Hi, Love so much your design! Voted for you. Do check mine on Pg-1

2020-09-26 01:23:58
Rithu

it looks too good, i like it. pls check mine on page 4 and vote for me if you like it.

2020-09-26 04:54:50
Huzaifah Al-Quraishi

hi . i really love your project. fantastic! i love the way you arranged the sofa and everything. i already voted for your project. please vote for me on page 1. thanks!

2020-09-26 16:41:56
Diva's interior

Hi, i'll like you design if you like my design! Plz and thank you. I'm just new at this. page 55. I like the curtains you did with the design and the way the kitchen area was aranged!

2020-09-26 21:00:39
JM ARCHITECTURE

Thats really good! I like the colours and your overall design! I voted for you. Please vote for me!

2020-09-26 22:41:09