?
Apartamento concurso 82390 by Jessica✅ image

11451


Commento al progetto

Para valorarlo y votar en el enlace: https://planner5d.com/es/contests/detail/22187 Esta sin modificar, con los objetos proporcionados para realizarlo.


Commenti (45)
2020-09-27 20:00:01
2020-09-27 20:01:22
~MaYsIe.cLaRk~
omg i wish i could do that good will you please make me a house pweety pweese
2020-10-05 23:30:43
Ishaan Kapil
Yes.
2020-10-08 18:36:04
tyler and Jazmine
2020-10-14 14:44:02
it_me
ugly and small
2020-10-23 09:41:10
ines pouyol
waawwwww good !!!!
2020-11-07 19:09:03
Samiya suhail
Amazing good job , nice idea for a small house , well done ... Can you make a house for me like this type with black and deasend colors ...
2020-11-11 04:31:33
White sus
Damn
2020-11-17 18:04:28
BEEP
WOW!! Damn dude amazing!!!
2020-11-20 08:31:46
KayKay
Eh.... I've seen better, but okay!
2020-12-01 00:43:39
Micaela Maccaferri
Hi Jess! But how I can vote in the contest now? I'm confused....
2020-12-26 15:26:39
Anonymous
That is the most best house i have seen yet omg it is beautiful
2021-01-13 00:11:36
Queen Fierce
I don't care what the " Debby Downers" say that is by far the best house that I've seen. It is beautiful.
2021-01-15 20:40:37
Mia Suarez
@it_small who are you to say anything u can't even create a toilet my guy so.
2021-02-02 02:46:42
Mia Suarez
btw nice house
2021-02-02 02:46:48
Mia Suarez
I meant it_me
2021-02-02 02:47:02
Harper
It is an amazing house. I love it
2021-02-10 17:36:25
Seah Hong _ Student - HortonsCreekES
Love it keep going
2021-02-23 01:04:34
BESTDESIGNER
yo that looks exactly like my room
2021-03-08 04:37:08
ArtsyPanda
This is amazing!! I can barely design anything!
2021-03-23 16:31:35
Arianna Burrell
I love this! Its a little crowded though
2021-04-08 13:44:42
Marisol S
Hi my name is Marisol And I love the Design
2021-04-27 21:32:05
BlueWhale_45
So! CUTE!!
2021-05-05 12:07:47
snow
i like it
2021-05-06 11:45:14
it_me
shit
2021-05-13 08:58:12
Manal Omaar
I love it Jesica nice!
2021-05-26 20:50:04
Manal Omaar
love it!
2021-05-28 16:57:52
Manal Omaar
OMG!
2021-05-28 16:58:04
Manal Omaar
COOL
2021-05-28 16:58:12
Manal Omaar
AMAZING
2021-05-28 16:58:27
Manal Omaar
AWESOME
2021-05-28 16:58:34
Manal Omaar
CUTE
2021-05-28 16:58:42
Manal Omaar
COOL
2021-05-28 16:58:49
Manal Omaar
L O V E IT
2021-05-28 16:59:24
Manal Omaar
YAY YAY YAY!
2021-05-28 16:59:53
Rayhan
OMG!! I want to live there!!!
2021-05-29 08:54:10
snow
hello im a fan of your word btw i really love the sitting room
2021-07-27 23:09:00
snow
oops im very sorry for my bad spelling i mean im a fan of your work btw i really love the sitting room
2021-07-27 23:11:27
snow
thanks for your nice comment
2021-08-02 17:59:59
rocojutfheqieti
https://web.sites.google.com/view/chargersvs49erslivestream2021o/ https://web.sites.google.com/view/streamreddit-san-francisco-49e/ https://web.sites.google.com/view/the-49ers-continue-their-prese/ https://web.sites.google.com/view/live-nfl-49ers-vs-chargers-liv/ https://mobile.sites.google.com/view/nfl49ersvschargers2021livepres/ https://mobile.sites.google.com/view/redditstream49ers-vs-chargers-/
2021-08-23 16:45:31
Dream Builder
I love them totally CHIC But I am missing a bit of color
2021-09-18 07:15:36
Dream Builder
Its soooooo SEXY
2021-09-18 07:17:56
Dream Builder
oops i ment SMEXY
2021-09-18 07:18:22
Dream Builder
BTW if u dont know what that means it means smart and sexy put together SMEXY
2021-09-18 07:20:42